wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
میزان عوارض آزادراه تهران - شمال تعیین نشده است/ نرخ عوارض بالا نیست

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی پس از برخی گمانه زنی‌هایی که درباره‌ احتمال بالا بودن نرخ عوارض آزاد راه شمال - تهران مطرح شد، رسما اعلام کرد هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است

 

به گزارش ایسنا، در فاصله چند ماه تا افتتاح نهایی قطعه نخست آزاد راه شمال – تهران برخی گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که احتمال بالا بودن نرخ عوارض این آزادراه به دلیل طولانی بودن فرآیند ساخت و البته میزان سرمایه‌ گذاری صورت گرفته در این پروژه وجود دارد؛ موضوعی که طبق اعلام دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی با واقعیت هم‌راستا نیست.

 

علی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اعلام کرد: آنچه درباره‌ احتمال بالا بودن نرخ عوارض این آزاد راه مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد، زیرا هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های راه سازی با بیان این که دو سرمایه‌ گذار این پروژه یعنی وزارت راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت و بنیاد مستضعفان به دنبال بالا بودن نرخ عوارض نیستند، تاکید کرد: نه تنها در این پروژه و نه در دیگر برنامه‌های زیرساختی نیز بنا بر آن گذاشته شده که نرخ عوارض متناسب با توان مالی مردم اخذ شود و به نرخ‌های خیلی زیاد نرسیم.

آزاد با اشاره به این که در بسیاری از راه‌های ایران نرخ عوارض به شکل واقعی گرفته نمی‌شود، بیان کرد: با وجود این شرایط سرمایه‌ گذاران به دنبال آن هستند که سود حاصل از ورود خود به این پروژه‌ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست بیاورند؛ از این رو این درخواست از سوی آنها همواره وجود داشته که نرخ عوارض با نظر قطعی سرمایه‌ گذاران تعیین شود تا بدین ترتیب به یک تناسب قیمتی موجه برسیم تا از این رو هم مردم حداکثر استفاده را از جاده‌های جدید داشته باشند و هم سرمایه‌ گذار ضرر نکند

تاریخ خبر :   دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
منبع خبر :   http://www.isna.ir


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها