wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
طراحی داخلی بوتیک لباس

طراحی داخلی بوتیک لباس forte_forte

نویسنده : غزاله عزالدین

تاریخ : دوشنبه , ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ ۱۳:۰۴

طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte

طبق شرح متن ارائه شده توسط معماران،  نور و متریال های به کار رفته در طراحی داخلی مغازه توسط تیم طراحی forte_forte  مانند  یک صدف دریایی  در سواحل، در هم آمیخته و هماهنگ شکل گرفته اند . ایده طراحی این فضای خرده فروشی با گفتگو و تبادل ایده بین Giada forte و Robert Vattilana گسترش یافته است .تاثیر متریال و فرمها با هر فصل جدید بیشتر غنی شده و تعدیل می شود و روندی را که هم قابل شناسایی است و هم به طور مداوم در حال تکامل است  شکل می دهد در دکوراسیون مغازه سبک و ترکیب بندی با توجه به  موقعیت مکانی ، شهری و جغرافیایی و  موجودیت فضا شکل گرفته بنابراین ، زبان معماری بدون اینکه به تم خاصی  تبدیل شود ، انعطاف پذیری و گویش بومی به خود می گیرد.
بوتیک Forte dei Marmi در شهر اقامتگاهی برای تعطیلات در ایتالیا  که با سواحل طلایی در پس زمینه کوه های آلپ می درخشد  قرار دارد و فرصت تجربه متفاوتی از تعادل بی سابقه و تضادهای هماهنگ را برای کاربران با ترکیبی از چوب ، متریال های  ارگانیک و بی نظیر با تم دریایی در کنار فلزات و مواد معدنی که عناصر تعیین کننده متریال های معمول شرکت طراحی forte_forte هستند ایجاد می کند.
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
 این فروشگاه  با ابعاد حدودا 70 متر در مرکز شهر ، از بیرون با یک درب شیشه ای عریض و باز طراحی شده که نور بیشتر و عمیق تری را داخل بوتیک نماید  در امتداد مقطع مستطیلی شکل فضا ، به طور ریتمیک با درهم تنیدگی تیرهای چوبی سبک ، مانند آرک یک توالی از پنج دروازه  ایجاد شده که این ترکیب بندی منحصر به فرد ساختارهای ساده فضا را  تشکیل داده اند.
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
در حال قدم زدن در فضا ، نور ملایمی که بر روی سازه های چوبی  می افتد  و جریان حرکتی برای کشف لباس ها  و محیط مغازه در کاربر ایجاد می کند. کف و مبلمان  با بتن خاکستری و سنگ سفید با ظاهر بلورهای نمک و کریستالهای سبز یشم عمیق طراحی شده و در تعامل با  آنها با گرمای  متریال چوب و با دیوارهای  کارشده با گچ پودری رنگ تضاد  چشمگیری ایجاد می کند. رگال هایی برنجی روی  زمین ، که به زمین و همچنین  دیوار سقف لنگر انداخته اند ، در امتداد دیوارها برای نمایش لباس ها  اجرا شده اند.
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
مبلمان متشکل از یک آینه سه قطعه ای   با طراحی مدرن است که مانند یک حیاط تازه و دلپذیر  در مرکز اتاق توسط یک نیمکت صلب گرد و یک گلدان با برگ های غول پیکر دیزاین شده شده است.  
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
 اتاق های پرو در پشت مغازه و با پرده های متحرک مخملی تفکیک شده است  در اتاق پرو رنگ طلایی در خارج ، صورتی و سبزآبی دکوراسیون فضا را برجسته می کند.
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
کانتر  پذیرش با متریال برنج و با ورق طلا پوشانده شده است که در کمدها و قسمت بالا  متریال طلایی  به صورت حجمی براق امتداد یافته  است که راه پله اختصاصی را در خود جای داده در کل فضا داستانی را روایت می کند که هم منطقی و هم احساسی است و تم  دریایی را منعکس میکند که از در هم آمیختن رنگ ها و عناصر شکل گرفته است.
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte
طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte طراحی داخلی بوتیک لباس توسط تیم طراحی forte_forte 

  تحریریه معماری آرل
منبع: آرک دیلی

تاریخ خبر :   سه شنبه 5 مرداد 1400
منبع خبر :   https://www.arel.ir/fa


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها