wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
پیشرفت ۴۶درصدی راه‌آهن اردبیل-میانه

وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی ۴۶درصدی راه‌آهن اردبیل-میانه خبر داد

 

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه افتتاح راه اصلی فیروزآباد-خلخال از عزم جدی دولت برای راه‌آهن اردبیل خبر داد و گفت: این راه‌آهن بیش از ۱۷۰ کیلومتر طول دارد که دارای ۲۴ کیلومتر تونل و ۴ کیلومتر پل و دره‌های عمیق است.

 

وی همچنین در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل گفت: راه‌آهن اردبیل از مناطق کوهستانی سختی عبور می‌کند و در حال حاضر دارای ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

 

او با بیان اینکه ساخت این راه‌آهن در بخش دشت به خوبی پیش رفته و در سایر بخش‌ها نیز در حال انجام است، تاکید کرد: از جهت اعتبارات، اعتبار این پروژه امسال نسبت به سال گذشته با پیگیری نمایندگان استان در مجلس رشد خوبی داشته و سه برابر شده است. 

 

آخوندی تاکید کرد: با توجه به اولویتی که رئیس‌جمهور به توسعه ریلی دارد و به راه‌آهن اردبیل نیز تعهد داده‌اند، این راه‌آهن امسال در برنامه ما قرار دارد و جزو مراکز اولویت‌دار قرار گرفته است. 

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در بحث تنظیم بودجه ۱۳۹۷ اعتبار بیشتری برای این پروژه به مجلس پیشنهاد کنیم، گفت: برای تامین مالی این پروژه بخشی از طریق بودجه انجام می‌شود و بخشی را نیز تلاش می‌کنیم از طرق مختلف از صندوق توسعه ملی، فاینانس خارجی و بخش خصوصی تامین کنیم. 

 

پیشرفت ۴۶درصدی راه‌آهن اردبیل-میانه

خادمی - معاون وزیر راه و شهرسازی - نیز در جلسه بررسی وضعیت راه‌آهن اردبیل با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل-میانه دارای ۲۸ کیلومتر تونل، ۴ کیلومتر پل خاص و ۳.۵ کیلومتر ابنیه است، گفت: این راه‌آهن جزو منحصر به فردترین جاده‌های ریلی کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

 

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر دارای ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: هم‌اکنون ۱۱۴۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است.

 

خادمی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار در یک برنامه سه ساله این پروژه به اتمام می‌رسد، گفت: اکنون در ۱۰ قطعه موجود پیمانکاران مستقر هستند و در صورت تامین اعتبار همگی می‌توانند به کار خود ادامه دهند. 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این پروژه مسئولان و نمایندگان استان به شدت و با جدیت تمام به دنبال تامین منابع مالی هستند، گفت: انتظار می‌رود روش‌های مختلف تامین اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی، فاینانس و ردیف اعتبارات پیوست بودجه این بحث پیگیری شود

تاریخ خبر :   پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
منبع خبر :   http://www.isna.ir


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها