wordpress slider by WOWSlider.com v7.7

پــــروژه هــای راه آهن




_____________________________________________________________________________


مطالعات امکان سنجی مسیرهای جدید اتصال ریلی جمهوری اسلامی ایران به ترکیه

موقعیت پروژه :

استان های آذربایجان غربی و شرقی

کارفرما:

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات پروژه:

مسیر موجود ریلی ایران ترکیه که از مرز رازی عبور می نماید به دلیل برخورد به دریاچه وان در خاک ترکیه ، پاسخگوی مناسب تبادلات باری و مسافری بین دو کشور نبوده و از این رو ، مطالعات مسیری جدید که فاقد محدودیت های توپوگرافی و عوارض جغرافیایی دیگر بوده و همچنین اتصال مناسب تری به شبکه ریلی دو کشور داشته باشد ، در دستور کار قرار گرفت که پس از مطالعات جامع حمل و نقلی ، مسیر ، پدافند غیر عامل ، زمین شناسی ، هیدرولوژی ، آنالیز مالی و اقتصادی و ... ، مسیر بهینه جایگزین با عبور از مرز چشمه ثریا (دیل اوجو) ، پیشنهاد گردید.




______________________________________________________________________________________________________________________________________


                                               
1- بازنگری خطوط قطارشهری کرج  
2- مطالعات طراحی پایه محور راه آهن داراب به شبکه  
3- مطالعات طراحی پایه قطعه اول محور راه آهن بم-جیرفت  
4- مطالعات توجیهی طرح های راه آهن ایلام -خرم آباد،اتصال جهرم -لار به شبکه و راه آهن سریع السیر تهران – قم  
5- نظارت بر عملیات اجرایی قطعه یک اتصال داراب به شبکه ریلی کشور  
6- مطالعات احداث خط آهن دوم زاهدان-میرجاوه  
7- انجام خدمات مطالعات توجیه اولیه اتصال راه آهن جمهوری اسلامی ایران به جمهوری ارمنستان  
8- مطالعات امکان سنجی مسیرهای جدید اتصال ریلی جمهوری اسلامی ایران به ترکیه  
9- انجام مطالعات توجیه فنی و اقتصادی پدافند غیرعامل و زیست محیطی مربوط به اتصال قطار برقی شهرجدید گلبهار به شهرستان چناران و احداث ایستگاه بین راهی  
10- مطالعات امکان سنجی اتصال متروی اصفهان به مجموعه شهری برخوار و شاهین شهر  
11- مطالعات مرحله اول و دوم روسازی، علائم الکتریکی و ارتباطات محور راه آهن اتصال جهرم به شبکه ریلی  
12- خدمات تکمیلی نظارت بر عملیات اجرایی قطعه اول محور راه آهن اتصال داراب به شبکه ریلی کشور  

پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها