wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
گلکسی A04s سامسونگ با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد

گلکسی A04s سامسونگ از یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل (20:9) با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. در روزنه قطره‌ای شکل بالای آن، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است.

روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو تشکیل شده است. مانند گوشی A04، با دوربین اصلی این دستگاه هم می‌تواند ویدیوهای 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کرد.

در داخل، گلکسی A04s از چیپست اگزینوس 850 بهره می‌برد که از هشت هسته Cortex-A55 پشتیبانی می‌کند، بنابراین از چیپ گوشی A03s یعنی هلیو P35 سریع‌تر است. همچنین چیپ گوشی جدید یک تراشه 8 نانومتری محسوب می‌شود تا عملکرد آن نسبت به تراشه 28 نانومتری Unisoc موجود در گلکسی A04 فعلی به‌طور قابل‌توجهی کارآمدتر باشد.

از نظر حافظه نیز، نسخه‌هایی با 3 و 4 گیگابایت رم و 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین با وجود پشتیبانی از اسلات microSD، می‌توان حافظه دستگاه را به راحتی افزایش داد.

مانند سایر مدل‌های سری A0x، این دستگاه نیز از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای 90 ساعت پخش موسیقی یا مرور وب (از طریق Wi-Fi) به مدت 21 ساعت کافی است. نسخه قابل توجه دیگر نسبت به گوشی‌های قبلی، استفاده از پورت USB-C است. هرچند این دستگاه از فناوری شارژ سریع بهره نمی‌برد، اما همچنان عدم وجود پورت microUSB نکته مثبتی محسوب می‌شود.

در مجموع گلکسی A04s یک گوشی رده پایین محسوب می‌شود اما در این محدوده، بسیار توانمند است. از نظر نرم‌افزار نیز سامسونگ گوشی خود را به سیستم عامل اندروید 12 و پوسته One UI Core 4.1 مجهز کرده است.

  مشخصات گلکسی A04s
نمایشگر 6.5 اینچی PLS LCD با نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتز
چیپست اگزینوس 850
رم 3 یا 4 گیگابایت
حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت
دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
سیستم عامل اندروید 12

Previous

در مورد قیمت سامسونگ گلکسی A04s هنوز هیچ جزئیاتی ارائه نشده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و مسی وارد بازار می‌شود که البته فقط رنگ‌های سفید و سبز آن از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل خرید هستند. همچنین این گوشی فعلا در بازارهای دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد عرضه شده و هنوز مشخص نیست چه زمانی وارد دیگر بازارهای جهان خواهد شد.

تاریخ خبر :   پنجشنبه 1401/06/10
منبع خبر :   دیجیاتو


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها