wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 4 پرو رونمایی کرد

تبلت جدید سامسونگ از نمایشگر لمسی 10.1 اینچی TFT LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد که توسط یک لایه گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌شود. همچنین در داخل از یک پردازنده هشت هسته‌ای 6 نانومتری استفاده شده که هرچند به نام دقیق آن اشاره‌ای نشده است، اما طبق اطلاعات کنسول گوگل پلی، اسنپدراگون 778G است.

پیکربندی‌های مختلف دستگاه شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود که با وجود پشتیبانی از کارت microSD می‌توان حافظه داخلی دستگاه را حداکثر تا 1 ترابایت افزایش داد.

روی پنل پشتی دستگاه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر آن از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده شده است.

از دیگر مشخصات قابل توجه گلکسی تب اکتیو 4 پرو می‌توان به باتری قابل تعویض 7600 میلی آمپر ساعتی و قلم S Pen اشاره کرد. نکته دیگر اینکه همچنین بدون باتری و فقط با اتصال دستگاه به برق نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

سامسونگ برای امنیت تبلت خود، از یک سنسور اثر انگشت روی کلید Home استفاده کرده است. افزون بر این موارد، تبلت جدید 674 گرم وزن و 10.2 میلی متر ضخامت دارد و در بخش نرم‌افزار آن شاهد اندروید 12 با رابط کاربری One UI هستیم.

گلکسی تب اکتیو 4 پرو و قلم S Pen آن دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار، خاک و شن هستند و همچنین می‌توانند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند. سامسونگ همچنین تبلت خود را به استاندارد MIL-STD-810H نیز مجهز کرده تا بتواند در برابر ارتفاع، رطوبت، غوطه ور شدن و لرزش نیز مقاومت خود را حفظ کند.

  مشخصات گلکسی تب اکتیو 4 پرو
نمایشگر 10.1 اینچی TFT LCD
چیپ اسنپدراگون 778G
رم 4 یا 6 گیگابایت
حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت
دوربین 13 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 12
باتری 7600 میلی آمپر ساعتی

در نهایت، قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده و سامسونگ آن را از همین ماه در بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد کرد. سپس در اواخر سال جاری وارد بازارهای آسیا، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و خاورمیانه خواهد شد.

تاریخ خبر :   پنجشنبه 1401/06/03
منبع خبر :   دیجیاتو


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها