wordpress slider by WOWSlider.com v7.7
<<< لیست اخبار
رنگ سال 2022 پنتون، بیانگر " ابتکار و تحول "

پنتون سیستم تطبیق رنگ خود را به سایر صنایع حساس به رنگ مانند تکنولوژی دیجیتال، فشن، مصنوعات، طراحی داخلی و معماری و نقاشی بسط و گسترش داده است و امروزه در سرتاسر دنیا به عنوان زبان استاندارد تعیین رنگ و سیستمی برای تولید رنگ استاندارد شناخته شده است.
این موسسه هر ساله نزدیک سال نو میلادی رنگ سال را اعلام می کند و امسال هم طبق معمول هر ساله کمپانی پنتون،رنگ  very pery (رنگ آبی بنفش تقریبا به رنگ گل پریوش)را به عنوان رنگ سال 2022 معرفی کرد.

 رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر
 17-3938 Very Peri ، رنگی کاملاً جدید است که حضور شجاعانه، ابتکاری و خلاقیت شخصی را تشویق می کند تنالیته این رنگ در خانواده رنگ آبی قرار می گیرد، اما با ته رنگ های قرمز بنفش، تمایل دارد که  ادغام دوران مدرن  و چگونگی تغییر دنیای دیجیتال با دنیای فیزیکی  فعلی ما را نشان می دهد. در معماری، سایه‌های آبی و اسطوخودوس از دیرباز در تاسیسات، فضاهای تجاری و نورپردازی مورد استفاده قرار می‌گرفته و تأثیر کلی آرامش‌بخش، خوش‌بینانه و مثبت را بر ذهن انسان القا می‌کنند.
 رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر

به اعتقاد پنتون با الهام از دوران دگرگونی پس از انتشار ویروس کرونا  که جهان در حال حاضر در حال گذراندن آن است، Very Peri نمایانگر  ظهور  پرزرق و برق  تغییرات جهانی پس از یک دوره طولانی انزوا است که ، کاوش و خلاقیتی و نمودی متفاوت  را در  فضای دیجیتال ارائه می‌کند.

این رنگ با ترکیب خاص خود، دنیای دیجیتال و جهان واقعی را با هم تلفیق کرده  در واقع رنگ جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است و از تغییرات دیجیتالی گسترده که به واسطه کرونا اوج گرفت  با انعطاف پذیری و خلاقیت استقبال میکند این رنگ نمادی است که مار را به سمت جهانی پویاتر  و سبک جدیدی از دنیای دیجیتال هدایت میکند و پس از دوره ای گوشه گیری برای ورود به این دنیای متفاوت ، جسارت و اعتماد به نفس بیشتری را به ما اهدا خواهد کرد....

 رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر

در ادامه با 10 پروژه با رنگ سال 2022 پنتون  با ارل همراه باشید....
  رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر   رنگ سال 2022  پنتون  بیانگر

تاریخ خبر :   1400/9/30 سه شنبه
منبع خبر :   آرک دیلی


پیام مدیر عامل

زندگی اجتماعی و حرفه‏ ای ما آدم‏ها بر پایه عقل ساخته شده و شکل می گیرد و آجر به آجر آن با خرد فردی و جمعی ما بنا می شود و در زمانی که نقاط عطفی برخاسته از موفقیت یا نامرادی پیش می‏ آید . باز با همان برداشت برخاسته از عقل به تصمیم های بزرگ و تعیین کننده می‏رسد . امروز در شرایطی که هیچ توجیه اقتصادی برای برپا نگه داشتن بسیاری از شرکت های مهندس مشاور وجود ندارد ، باور مدیران بر این است که منابع طبیعی سرشار ، سرمایه انسانی و مالی در صورتی که همراه با مدیریت صحیح و شایسته باشد، پتانسیل های فوق العاده ای را در جامعه ایران پیش روی می گذارد که نیاز به توسعه را بیش از هر زمان دیگر در چشم‏انداز آینده کشور فراهم می‏آورد . با این باور ذاتی ، مهندسان مشاور چگونه می‏توانند از کنار این مسئولیت ملی ، اجتماعی ، حرفه‏ ای و این رساله‏ ی با شکوه بی تفاوت بگذرد و مجموعه هایی خلاق را که روشنگر راه توسعه‏ اند؛ از نفس بیندازند ، آن هم در سرزمینی که به آن عشق می‏ورزند. و این مهندسان ..مشاور در کنار تمامی این مشکلات و ناهمواری ها، همراه با نیروهای جوان تحصیل کرده در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاهی وبا همراهی مراکز علمی داخلی ، نگاهی روشن به آینده دارد .

شرکت مهندسان مشاور پارس چگالش در سال 1384 فعالیت را در زمینه مهندسی آغاز نمود. این مشاور ، یک مجموعه چند تخصصی است که دامنه فعالیت و حوزه کار آن در زمینه مطالعات ، طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های راه و راه آهن ، ترافیک و حمل و نقل ، ساختمان و نقشه برداری،خدمات اقتصادی، محیط زیست ، پدافند غیرعامل می باشد.
خط مشی این شرکت بر مبنای بکارگیری توانمندیهای مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت به کارفرمایان ،افزایش سطح ایمنی و بهداشت پرسنل و توجه به نیازمندیهای زیست محیطی و برآورده سازی ،الزامات قانونی در سطوح مختلف بر مبنای استانداردهای OHSAS 18001:2008 - HSE _MS: - ISO 9001:2008 – ISO 14001:2004 می باشد و به عنوان مدیریت یکپارچه (IMS ) اهداف زیررا محقق می سازد . 1- افزایش اعتماد و رضایت کارفرمایان . 2- بهبود مستمر خدمات مهندسی با استفاده از سرمایه های سازمان ( نیروی انسانی ،دانش ،تجربه و تکنولوژی). 3- توسعه و ارتقاء رتبه های خدمات مهندسی . 4- ارائه خدمات مهندسی ارزش در طرح های مرتبط. 5- تامین ایمنی کارکنان و توسعه سیستم های بهداشت محیط کار. 6- شناسایی و کاهش مستمر پیامدهای زیست محیطی طرحها در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار.
پیوندها